loading...
BAYERN - REAL | MUNICH - MADRID
PORFESOR بازدید : 34 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

بعد از اینکه مشخص شد احسان حاج صفی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم ملی را در اردوی اتریش همراهی کند، یعقوب کریمی بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی فراخوانده شد. یعقوب کریمی در همین خصوص گفت: من بعد از بازی نفت مصدوم شدم و حتی یک جلسه هم تمرین نکردم و به همین خاطر نمی توانم به اردوی تیم ملی بروم. مسوولان تیم ملی از من وضعیتم را پرسیدند و من هم گفتم در این مدت اصلا تمرین نکردم و در نتیجه نمی توانم به اردوی تیم ملی بروم چون تیم ملی کسی را می خواهد که شرایط بازی کردن داشته باشد.

او در ادامه گفت:من خیلی دوست داشتم به اردوی تیم ملی بروم اما بیشتر تمرین می کنم که در اروی بعدی تیم ملی باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    لیگ برتز آلمان
    لیگ برتر اسپانیا
    اخبار ورزشی
    سری آ ایتالیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 426
  • بازدید کلی : 3,007
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    اسکرول بار